گزارش مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت کاشی روماک نایین سال ۱۴۰۲

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت کاشی روماک نایین طبق آگهی روزنامه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ در محل شرکت کاشی روماک نایین واقع در شهرک صنعتی نایین راس ساعت ۱۰ صبح آغاز گردید.
photo7670140324
در ابتدای امر سهامداران محترم در محل شرکت حاضر شدند و از خط تولید بازدید داشتند. در این بازدید جناب آقای مهندس سیدسعید پورحسینی مدیر عامل محترم مجموعه و جناب آقای دکتر دهقانی رییس محترم هئیت مدیره مدعوین گرامی را همراهی نمودند و توضیحات جامعی راجع به مراحل تولید و روند پیشرفت طرح ها ارائه کردند.
سپس از سهامداران محترم دعوت به عمل آمد تا با حضور در مجموعه سنتی گردشگری خان نشین، به منظور ادامه جلسه حضور یابند.
در این جلسه پس از پخش سرود ملی و قرائت قرآن کریم، در ابتدا جناب آقای مهندس سیدسعید پورحسینی توضیحاتی را در خصوص دستورکار جلسه ایراد فرمودند و سپس تعداد ۳ نفر از سهامداران محترم به عنوان ناظر و یک نفر به عنوان رئیس جلسه انتخاب گردیدند.
سپس آقای دکتر دهقانی رییس محترم هئیت مدیره به ایراد سخنرانی پرداخته و گزارش کلی از وضعیت عملکرد شرکت و حال حاضر آن را ارائه دادند.
در ادامه جناب آقای حسن زاده بازرس قانونی جلسه از موسسه حسابرسی آداک آئین به ایراد سخنرانی پرداخته و گزارش کاملی از ترازنامه و صورت و سود زیان سال مالی ۱۴۰۱ ارائه داده و سپس به سوالات سهامداران محترم پاسخ دادند.
پس از سخنرانی بازرس قانونی جلسه، کاندیدهای شرکت در رای گیری به منظور تعیین اعضای هیئت مدیره و همچنین کاندیدهای بازرس اصلی و علل البدل معرفی گردیدند که پس از صرف ناهار رای گیری به اجرا گذاشته شد و افراد منتخب معرفی گردیدند.

در ادامه نگاهی داریم به گزارش اجمالی از فعالیت های صورت گرفته در مجموعه کارخانه کاشی روماک نایین